כביש אדום • 9 אנשים נהרגים בשנה בכביש 90 • גלרייה

    שלמה בן יוסף | צילום: חדשות 24 No Comments on כביש אדום • 9 אנשים נהרגים בשנה בכביש 90 • גלרייה
    19:43
    09.05.24
    אבי בלום No Comments on אלוף במיל' רון-טל: "אין לרמטכ"ל מנדט למינויים בצה"ל"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בצומת הלידו בצפון ים המלח אירעה בצהריים תאונת דרכים קשה, ככל הנראה בין רכב מסחרי לרכב פרטי.

    סה"כ נפגעו בתאונה כ-6 בני אדם בהם: שתי נשים הרוגות ועוד 4 נפגעים במצב בינוני שמפונים להדסה עין-כרם ע"י מסוק מד"א, ניידת טיפול נמרץ ומסוק צה"ל.

    ישראל פרץ חובש 'איחוד הצלה' סיפר: "מדובר בתאונה חזיתית עם מעורבות ג'יפ ורכב פרטי, שתי נשים נלכדו בכלי הרכב ולאחר חילוץ ממושך נקבע מותם בזירה, אני וחובשים נוספים הענקנו טיפול רפואי ראשוני לנפגעים שפונו במסוקים להמשך קבלת טיפול רפואי בבתי החולים, 3 מסוקים פעלו בזירה הקשה וסייעו בפינוי הנפגעים".

    בעקבות תאונת הדרכים הקטלנית אומרים בארגון 'אור ירוק' כי מהנתונים עולה כי בכל שנה נהרגים בממוצע בכביש 90, תשעה בני אדם, 12 נפצעים קשה ומעל 300 בני אדם נפצעים קל. בנוסף, בכל שנה מתרחשות בכביש בממוצע כ-150 תאונות דרכים מהן חמש קטלניות ושמונה קשות.

    שמואל אבואב מנכ"ל עמותת אור ירוק: "לא תמיד רק הנהג אשם, גם למדינה יש אחריות. התאונות הקטלניות והקשות שאירעו בזמן האחרון והיום בכביש 90 מדגישות את הצורך בהשקעה של המדינה בתשתית דרך סלחנית, אשר יכולה להציל את חייהם של אנשים רבים מידי שנה.

    לו היה קיים מעקה הפרדה קשיח בין הנתיבים, אולי ניתן היה למנוע את התאונות הקשות ולכן, המדינה חייבת להשקיע תקציבים בכבישים המסוכנים כדי למנוע את התאונה הבאה ולהציל את חייהם של אנשים רבים. יש להקים גדר הפרדה בין הנתיבים כדי למנוע תאונות חזיתיות, להתקין תאורה לכל אורך הכביש ולהסדיר את הכניסות והיציאות מהישובים שנמצאים בסמוך לכביש".

    unnamed (4) unnamed (5) unnamed (3) unnamed (2) unnamed (1)   unnamed (9) unnamed (8) unnamed (7) unnamed unnamed (14) unnamed (13)



    0 תגובות